Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~NekoAtsui | użytkownik

imię i nazwiskoDorota Prończuk adres zarejestrowany19.09.2007 @18:46:09 ostatnio na stronie28.10.2016 @13:00:42

Hm......o mnie? No cóż...nie będę nikogo zanudzać

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.pronczuk.pl
digarty48 komentarze1226 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nr0123    01.02.2009 @21:29:38
ależ proszę bardzo i bardzo się cieszę ze wspólnego zdania , pozdrawiam
_______
jesteśmy jak liście, kruche, lekkie, pomarszczone którymi życie miota w każdą stronę
~nr0123    28.01.2009 @19:32:49
bardzo dojrzałe są postacie w tym prace które wykonujesz , widać że nie sprawia Ci problemu rysowanie sylwetek. manga jest świetna też ją lubię i chcę rysować ale mam jeszcze za mało praktyki w rysowaniu postaci ale sie uczę . bardzo udana galeria a obraz który dodałem do ulubionych powala , nie widziałem połączenia mangi wykonanej tradycyjnie pędzlem na płótnie wiec masz wielki+
_______
jesteśmy jak liście, kruche, lekkie, pomarszczone którymi życie miota w każdą stronę
~Pemkas    28.01.2009 @19:25:52
dzięki.
_______

~ascella    28.01.2009 @18:04:05
~Ewwa3    08.01.2009 @19:08:38
dzieki za komento
~ascella    26.11.2008 @15:53:36
kiedy coś nowego wstawisz?
~ascella    04.09.2008 @01:02:28
dziękuję ślicznie:D
~lillix    05.08.2008 @12:17:54
dziemkujem przeslicznie
_______
Il ya longtemps que je t'aime
Jamais je ne t'oublierai
~GOATZ    04.08.2008 @09:05:59
dzięki za przyjemne dla oka komentarze
pozdrawiam
^Vithren    01.08.2008 @11:25:10
: )

Bardzo dziękuję. Sam bym widział jako DD inną pracę, ale.
~helena1985    01.08.2008 @08:23:12
Dziękuję skromnie
~DAggERnoGod    31.07.2008 @22:37:33
_______
Qvo vadis Domine?
~RukAutsu    31.07.2008 @13:05:05
Zajebista galeria
~Yamazuki    24.07.2008 @12:46:52
noł problem :D
_______
[i believe in you]
~CathM    24.07.2008 @12:28:44
Proszę Polecam się
+anako    17.07.2008 @19:48:55
dziękuję bardzo : )
_______
http://www.anako.pl - moje portfolio
http://anako-art.deviantart.com - mój deviantART
https://www.facebook.com/anako.art - mój page na Facebooku
~KonaRos    10.07.2008 @17:50:37
dzięki za odwiedziny i oceny, masz ciekawą galerię, czekam na więcej
^Vithren    09.07.2008 @22:50:01
~Urlike    09.07.2008 @19:47:51
Heh, wiadomo Ja tam z reguły dziury w całym szukam... ale czy ja wiem, czy to źle :D
~anima88    09.07.2008 @08:53:46
Dziekuje
_______
We'll say goodbye, lost heaven
http://anima88.manifo.com/
~ikcelam    23.06.2008 @21:53:32
_______
UWAGA !!! ŚWIR FOTOGRAFICZNY !!! UWAGA !!! http://picasaweb.google.com/ikcelam56/Ikcelam/photo#5164908292218071842
~kakasiek    23.06.2008 @12:56:34
dziekuję za komentarze ^_^ cieszę się, że moje prace sie podobają
~AnQ    13.06.2008 @22:25:27
dziękuje bardzo za komentarze
~bluemanga    07.06.2008 @18:20:04
dziekuje TwT :D
^Vithren    06.06.2008 @23:24:32
o, to ja tworze w jakimś konkretnym stylu? czy to tylko taki skrót myślowy?

W każdym razie bardzo dziękuję za zainteresowanie.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt